Germanistyka. Język niemiecki w biznesie i mediach
Germanistyka. Język niemiecki w biznesie i mediach

Jeśli marzysz o tym, by podjąć pracę w międzynarodowych firmach, korporacjach i organizacjach, gdzie język obcy wykorzystuje się w codziennych kontaktach biznesowych, dokumentacji i korespondencji, ta specjalizacja jest dla Ciebie. W trakcie zajęć rozwiniesz swoje umiejętności językowe w zakresie specjalistycznego języka obcego, wykorzystywanego w biznesie i mediach, oraz poznasz zasady savoir-vivre'u w firmach.

czego się nauczysz wybierając tą specjalizację?

  • prowadzić negocjacje biznesowe w wybranym języku,
  • fachowego słownictwa wykorzystywanego w komunikacji marketingowej i PR,
  • zasad poprawnego copywritingu,
  • wystąpień publicznych i prowadzenia prezentacji firmowych w języku obcym,
  • tajników efektywnych kanałów komunikacji medialnej.

program studiów

przedmioty kształcenia podstawowego

  • praktyczna nauka języka - sprawności zintegrowane
  • praktyczna nauka języka - komunikacja ustna
  • język obcy - lektorat, poziom B2

przedmioty specjalizacji zawodowej: tłumaczenia pisemne i ustne

  • wybrane zagadnienia interkulturowe
  • wprowadzenie do nauk o bisnesie w języku specjalności
  • warsztaty: warsztaty i prezentacje w języku specjalności
  • warsztaty: negocjacje w biznesie w języku specjalności
  • warsztaty: kanały komunikacji medialnej w języku specjalności
  • warsztaty: komunikacja marketingowa i PR w języku specjalności
  • warsztaty: copywriting w języku specjalności
  • warsztaty: praca z dokumentami i dokumentacją w języku specjalności
  • kluczowe kompetencje psychospołeczne (przedmiot z zakresu nauk społecznych)
  • praktyka zawodowa

przedmioty kształcenia ogólnego

  • szkolenie BHP i p.poż

przedmioty modułu dyplomowego

  • seminarium magisterskie
  • warsztaty pisarstwa naukowego
  • seminarium uzupełniające

 

praca dla ciebie

Po ukończeniu studiów magisterskich możesz pracować m.in. jako:

  • pracownik agencji reklamowej i PR – to nie tylko ciekawa praca, ale i bardzo inspirujące zajęcie. Umiejętności sporządzania tekstów użytkowych, wymyślania haseł, koncepcji materiałów reklamowych składają się na całość kreacji tworzonych w agencjach reklamowych i są niezwykle ciekawym wyzwaniem zawodowym. Studenci kierunków filologicznych są szczególnie pożądani w tej branży, z powodzeniem mogą pracować dla marek o międzynarodowym zasięgu,
  • lektor w międzynarodowych firmach  – jeśli Twoim marzeniem jest praca na własny rachunek i pragniesz realizować językową pasję oraz spełniać marzenie o pracy w biznesie, to zostań lektorem pracowników przedsiębiorstw. Prowadź własną działalność i ucz specjalistycznych terminów z zakresu komunikacji biznesowej oraz ekonomii podczas zajęć zamawianych przez krajowe i zagraniczne firmy. 

dodatkowe informacje dotyczące studiów

 

HRBottom links ects ds
© 2017 Wyższa Szkoła Filologiczna
Ochrona danych osobowych